Politica retur produs
1. INFORMAȚII GENERALE
Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele;
2. Completează formularul de retur și așteptă să fii contactat de colegii noștri;
3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de colegii noștri în răspuns;
4. Notează pe AWB numărul cererii de retur iar apoi trimite-ne numărul de AWB și firma de curierat cu care ai trimis produsele via email la contact@climaagapi.ro. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.
2. Termeni Și condiȚii retur
Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin.(3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
3. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator
Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat – fără zgârieturi, lovituri, componente lipsă, etc.;
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la dată informării companiei noastre de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Climaagapi.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut, în cazul în care Clima Agapia S.R.L. nu s-a oferit să recupereze ea însuși produsul (se va lua dată cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.
4. ExcepȚii:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanță și contractele în afară spațiilor comerciale următoarele:
1. echipamentele de climatizare deja montate, asupra cărora s-a intervenit;
2. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
3. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii.
5. De reȚinut!
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri de către același client (returnări repetate).
Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură, preferabil contul din care s-a plătit.
Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la compania de curierat în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicită în termen de maxim 24 de ore de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucrătoare. Se pot modifică doar facturile care au chitanță eliberată de către firma de curierat pe persoană juridică.
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigura–te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuării contravalorii următoarelor produse acumulatori, baterii, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Pentru orice sesizări și reclamații va rugăm să trimiteți un email pe adresa contact@climaagapi.ro.
6. Formular de retur
SEER 10,3
Cel mai eficient aparat de aer conditionat de pe piata. Pur si simplu. Harukaze Pro are o eficienta sezoniera de 10,3, design premiat international si o paleta de culori care ii permite sa imbunatateasca designul oricarei incaperi.